Seurakuntayhtymän perheneuvonta muuttaa Siihtalaan

Kaksikerroksinen liikekiinteistö.

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän perheasiain neuvottelukeskus muuttaa uusiin toimitiloihin Siihtalaan osoitteeseen Muuntamontie 2, 80100 Joensuu. Perheneuvonta palvelee rakennuksen toisessa kerroksessa tammikuun alusta lähtien.

Perheasiain neuvottelukeskus on muuton vuoksi suljettu viikolla 51. Ajan voi varata 27.12. alkaen maanantaisin, keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9–11 ja tiistaisin klo 10–12 puhelimitse numerossa 050 430 8472.

Perheasiain neuvottelukeskuksen palveluihin kuuluvat muun muassa terapeuttinen keskusteluapu sekä perheasioiden sovittelu erotilanteessa. Palvelut ovat maksuttomia ja luottamuksellisia. Asiakkaiksi voivat hakeutua kaikki Pohjois-Karjalan maakunnan alueella asuvat ja palveluita tarjotaan myös etäyhteydellä.

2023-12-18 11:39:59.0