Kirkkotie ilmestyy ensi viikosta lähtien yhteistyössä Karjalan Heilin kanssa

Kirkkotien logo.

Seitsemän seurakunnan yhteinen Kirkkotie-lehti uudistuu tänä vuonna. Lehti painetaan ja jaetaan jatkossa yhteistyössä ilmaisjakelulehti Karjalan Heilin kanssa. Vuoden ensimmäinen lehti ilmestyy keskiviikkona 31.1. Karjalan Heilin välissä. Heilin jakelualueen ulkopuolella, Joensuun ja Kontiolahden haja-asutusalueilla, Kirkkotie jaetaan itsenäisenä lehtenä.

Jatkossa Kirkkotie-lehden voi noutaa seurakuntatalojen lisäksi myös Karjalan Heilin jakelutelineistä eri puolilta Joensuuta. Näköislehteä voi lukea verkossa osoitteessa kirkkotie.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Vuoden ensimmäisestä numerosta löytyy haastattelu elokuvaohjaaja Klaus Häröstä, joka kertoo, miten hänen maailmaa lempeästi tarkastelevat elokuvansa ovat syntyneet. Lehdessä on myös Joensuun kaupunginjohtajan Jere Penttilän ja joensuulaisten kirkolliskokousvaalien ehdokkaiden haastattelut.

Seurakuntalehti ilmestyy tänä vuonna viisi kertaa: kolme kertaa keväällä ja kaksi kertaa syksyllä. Lisäksi elokuussa ilmestyy Kirkkotie+-liite, jossa kerrotaan seurakuntien säännöllisestä toiminnasta, esimerkiksi perhekerhoista, musiikkiryhmistä ja raamattupiireistä.

Kirkkotie on Enon, Joensuun, Pielisensuun, Pyhäselän, Rantakylän, Vaara-Karjalan ja Kontiolahden seurakuntien yhteinen lehti. Lehti jaetaan yli 50 000 kotiin.

2024-01-22 08:36:00.0