Joensuun hautausmaalle kulku muuttuu työmaan ajaksi

Lähikuva valkoisesta kaistaviivasta tiessä.

Joensuun kaupunki aloittaa Koulukadun ja Rauhankadun kiertoliittymän viimeistelytyöt maanantaina 6. toukokuuta. Työmaa vaikuttaa kulkuun Joensuun hautausmaalle sekä Ristin- ja Rauhankappeleille.

Kulku hautausmaalle tapahtuu väliaikaisen liikenneympyrän kautta Kajaanintieltä Kanervalan kohdalta. Kaupunki arvioi saavansa kiertoliittymän valmiiksi maanantaina 27. toukokuuta.

Kun väliaikainen liikenneympyrä on poistunut käytöstä, kulku hautausmaalle ja kappeleille tapahtuu poikkeuksellisesti vain Teollisuuskadun kautta.

Kulku Rauhankadulta on suljettu hautausmaalle rakennettavan toimisto- ja huoltorakennuksen piha-alueen rakennustöiden vuoksi. Työmaan on arvioitu valmistuvan kesäkuun loppupuolella. Tämän jälkeen kulku hautausmaalle ja kappeleille onnistuu Rauhankadun kautta.

2024-04-26 14:36:39.0