Seurakuntatoimistot palvelevat monipuolisesti

Seurakuntatoimistojen kautta sovit kirkollisista toimituksista (kaste, häät, hautaus), pappien, kanttorien ja toimitilojen varauksista sekä leireille ja tapahtumiin ilmoittautumisista. Hautauksissa poikkeuksen muodostaa Joensuun seurakunta. Joensuun seurakunnan hautauksista sovitaan suoraan hautausmaan toimiston kanssa.

Sukuselvitys- ja virkatodistustilaukset hoidetaan aluekeskusrekisterin kautta.

Mahdolliset lyhytaikaiset muutokset seurakuntatoimistojen aukioloajoissa tiedotetaan seurakuntien omilla sivuilla.

Seurakuntatoimistojen yhteystiedot

Enon seurakunta
Enontie 30 A
81200  Eno

Seurakuntatoimisto on avoinna pääsääntöisesti lähipalveluna ma-pe klo 9-12. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Joensuun seurakunta
Kirkkokatu 28
80100  Joensuu

Seurakuntatoimisto on avoinna ma-pe klo 9-12. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Pielisensuun seurakunta
Huvilakatu 8 b
80200  Joensuu

Pyhäselän seurakunta
Hammaslahdentie 76
82200  Hammaslahti

Seurakuntatoimisto on avoinna ma-pe klo 9-12. Asiointi soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Rantakylän seurakunta
Rantakylänkatu 2
80160  Joensuu

Vaara-Karjalan seurakunta