Kirkkotie on Joensuun ja Kontiolahden seurakuntalehti

Kirkkotie on Enon, Joensuun, Pielisensuun, Pyhäselän, Rantakylän, Vaara-Karjalan ja Kontiolahden seurakuntien alueella jaettava ilmaisjakelulehti, joka ilmestyy 5–6 kertaa vuodessa. Lehteä julkaisee Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymä.

Kirkkotien ilmestymispäivät 2024

• ke 31.1.
  • ke 20.3.
  • ke 29.5.
  • ke 28.8. (KirkkotiePlus, joka sisältää tietoa seurakuntien säännöllisestä kausitoiminnasta ja syyskuun tapahtumista)
  • ke 25.9.
  • ke 27.11.

Ilmaisjakelu

Kirkkotie jaetaan Joensuussa ja Kontiolahdella ilmaisjakelulehti Karjalan Heilin välissä sekä haja-asutusalueilla Heilin jakelualueen ulkopuolella itsenäisenä lehtenä. Mainos- ja ilmaisjakelukielto estävät Kirkkotie-lehden normaalin jakelun.

Kirkkotie-lehden voi hakea itselleen seurakuntataloilta Linkki avautuu uudessa välilehdessätai Karjalan Heilin jakelutelineistä, joita on mm. seuraavissa paikoissa:

• Iso-Myy

• sähköpostitse: joensuu@ssm.fi
  • verkossa: www.ssmitasuomi.fi/jakelupalaute

Osoitteellinen tilaus

Niihin talouksiin, joita normaali ilmaisjakelu ei tavoita ja jotka sijaitsevat Joensuun seurakuntien tai Kontiolahden seurakunnan alueella, Kirkkotie-lehti voidaan lähettää osoitteellisena postitse. Tilaus on maksuton. Jos lehden jakeluun on tullut muutos, teethän ensin ilmoituksen jakeluhäiriöstä, jotta tilapäiset häiriöt voidaan korjata. Löydät linkin Kirkkotien tilaussivulle tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Verkkolehti

Lue Kirkkotie-lehteä verkossa täällä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Äänilehti

Kirkkotie-lehdestä tehdään äänilehti vapaaehtoisvoimin yhteistyössä Pohjois-Karjalan Näkövammaiset ry:n kanssa. Lehti luetaan tietokoneelle ja valmis äänilehti lähetetään mp3-muodossa tilaajalle. Tilaa äänilehti sähköpostitse osoitteesta: toimisto(a)pknv.fi

Uudet vapaaehtoiset ovat tervetulleita lukemaan lehteä. Kirkkotie etsii tavallisia, selkeä-äänisiä ihmisiä. Tehtävä vaatii pientä teknistä osaamista, lukijat koulutetaan tehtävään. Ota yhteyttä Kirkkotien toimitukseen.

Ilmoitusmyynti

Kaupallisia ilmoituksia julkaistaan Kirkkotien sivulla 15. Ilmoitusvaraukset ja -aineistot on toimitettava viimeistään julkaisupäivää edeltävän viikon tiistaina klo 16 mennessä osoitteeseen: ilmoitusmyynti@kotimaa.fi. Lue lisää Kirkkotien mediakortista Linkki avautuu uudessa välilehdessätai ota yhteyttä mediamyyntiin:

Pirjo Teva
pirjo.teva(a)kotimaa.fi