Kirkkotie-lehden tilaaminen

Kirkkotie on Enon, Joensuun, Pielisensuun, Pyhäselän, Rantakylän, Vaara-Karjalan ja Kontiolahden seurakuntien alueella jaettava seurakuntalehti. Kirkkotie jaetaan koteihin ilmaisjakeluna Karjalan Heilin välissä sekä itsenäisenä lehtenä niillä Joensuun ja Kontiolahden haja-asutusalueilla, joilla Karjalan Heili ei ilmesty. Mainos- tai ilmaisjakelukielto estävät Kirkkotie-lehden normaalin jakelun.

Niihin talouksiin, joita jakelu ei tavoita ja jotka sijaitsevat Joensuun ja Kontiolahden alueella, Kirkkotie-lehti voidaan lähettää osoitteellisena postitse. Voit tehdä tilauksen alta löytyvän linkin kautta. Tilaus on maksuton. Halutessasi voit tarkistaa alla olevasta linkistä, minkä seurakunnan alueella asut.

Kirkkotie julkaistaan myös verkossa, löydät linkin tältä sivulta. Kirkkotien voi hakea itselleen myös seurakuntataloilta ja Karjalan Heilin jakelutelineistä. Lue lisää Kirkkotiestä tästä linkistä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirkkotie ilmestyy vuonna 2024 seuraavasti: 31.1., 20.3., 29.5., 28.8. (Kirkkotie+), 25.9., 27.11.