Vappurieha

ti 30.4. klo 17.00

Pyhäselän kirkko

Vappurieha alkaa Pyhäselän kirkossa klo 17. Toimintapisteet avautuvat klo 17.15. Paljon kivaa sisällä ja ulkona klo 17-19.

Pomppulinna, nopeuskone, lerf-ammuntaa, kepparirata, ongintaa, kasvomaalausta, ponitalutusratsastusta, palokunnan auto, muskarituokioita kirkossa, kierroksia kirkon tornissa, keilausta, askartelua, golf-puttikisa, polkuautoralli, kuvasuunnistusta kirkossa. Haaste: Tule ja voita Ville shakissa! Pakopelikuoria kotiin 3 € / kpl. Tikun puuhevosen tallilta Johanna Venho vetää poniratsastusta 2 € / kierros.

Tarjolla Hammaslahden vanhempainyhdistyksen makkaroita. Pikkurahalla hattaroita. 1 € munkki ja juoma, sima, kahvi tai mehu.

Tervetuloa!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille