Pyhäselän perheretki Saarilaan

to 13.6. klo 8.00

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Perheretki Polvijärvelle Maatilamatkailu Saarilaan! Ennakkoilmoittautuminen.

Lähde kanssamme viettämään mukava retkipäivä Saarilaan Polvijärvelle. Lähtö yhteiskuljetuksella Pyhäselän seurakuntatalolta (Hammaslahdentie 76) klo 9:00 ja Reijolan St1:ltä (Vanha Valtatie 6) noin klo 9:20. Takaisin lähdemme Saarilasta klo 13.

Saarilan kotieläinpihassa voi kierrellä ihastelemassa eri eläimiä. Tämän lisäksi voi keppihevostella tai vaikka tehdä maatöitä polkutraktoreilla. Suomen eläimet tulevat tutuksi satupolulla. Reippaimmat voi retkeillä lintutornilla. Sään mukainen vaatetus. Rattailla pääsee kulkemaan hyvin. Lisätietoja voit katsoa Saarilan omilta sivuilta saarila.com.

Matkan hinta: Aikuiset 5€ ja lapset maksutta. Tämä hinta sisältää kyydit ja sisäänpääsymaksun. Maksu kerätään lähtiessä. Lapsilla tulee olla "oma aikuinen" mukana, joka on hänestä vastuussa retken aikana. Retki toteutetaan omin eväin.

Täytä ilmoittautumiskaavake jokaisesta osallistujasta erikseen osoitteessa https://www.joensuunseurakunnat.fi/tapahtumat. Ilmoitathan perhekunnan (=laaja käsite eli aikuinen/aikuiset + lapsi/lapset)

Lisätietoja voit kysyä Seija Hyttiseltä seija.hyttinen@elv.fi / p. 050 435 7299 tai Jaana Jantuselta jaana.jantunen@evl.fi / p. 050 587 5927.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä