Syysretki Kairosmajalle 31.8.-6.9.2024

la 31.8. klo 7.30
Kuvassa Kairosmajan päärakennuksesta

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Joensuun seurakunta järjestää opastetun täyshoitomatkan syyskuun alussa Kairosmajalle. Kairosmaja on Kansan Raamattuseuran tunturikeskus Pyhäjärven rannalla Pyhätunturin juurella. Matkanjohtajina toimivat TT Heikki Salomaa ja KTM Merja Salomaa.

HINTA: 696 e - 846 e / 6 päivää valitusta majoituksesta riippuen.

Hintaan sisältyy kuljetus Pyhätunturille ja takaisin tilausajobussilla, majoitus 2 hengen huoneessa, täyshoito 6 vrk retkieväineen, matkanjohtajan palvelut, opastetut patikointiretket Pyhän ja Luoston maisemissa sekä patikointiretkiin liittyvät kuljetukset. 1 hengen huoneen lisämaksu 120 e.

Ilmoittautuminen bussiin 9.2.-31.5.2024 Joensuun evl. seurakunnan nettisivulla https://www.joensuunseurakunnat.fi/tapahtumat. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Majoitusvaraus suoraan Kairosmajalle, puh. 020 7681730.
Tiedustelut Heikki Salomaa, puh. 045 1280090.

Matka-aikataulut:

Menomatka la 31.8.2024

5.45 Noljakka, Nuottaniementie
6.00 - 6.15 Joensuun retkipysäkki
6.25 Rantakylän kirkko
x Kontiolahti (tarvittaessa)
x Juuka ABC (tarvittaessa)
noin 17.00 saapuminen Kairosmajalle, päivällinen ja majoittuminen

Paluumatka pe 6.9.2024
9.30 lähtö Kairosmajalta, samaa reittiä takaisin Joensuuhun, jonne saavutaan noin klo 20.30.

Opastetuille retkille osanottajat voivat valita oman fyysisen kunnon ja jaksamisen kannalta parhaiten sopivan vaihtoehdon kolmesta ryhmästä. Lyhimmille päiväretkille osallistuminen edellyttää valmiutta kävellä metsäpolulla rauhallisesti kolmesta viiteen kilometriä. Pitemmistä retkistä kiinnostuneet voivat valita joko 7 - 15 kilometriä pitkiä retkiä. Hyväkuntoisimmat vaeltajat voivat suorittaa vaativia tunturinylityksiä ja suorittaa 12 - 20 kilometriä pitkiä päiväretkiä. Kaikkina päivinä palataan Kairosmajalle noin klo 15, jolloin saunat ovat lämpimänä.

PÄIVÄOHJELMA

klo 8 aamiainen ja retkieväiden teko
klo 9 Aamun sana Revontulikappelissa
klo 9.30 päivän retkien info
klo 10 lähtö opastetuille retkille yhteiskuljetuksena.
klo 15 - 17 saunat lämpimänä
klo 17 päivällinen ruokasalissa
klo 19 iltaohjelma Revontulikappelissa
noin klo 20 - 21 iltapala ruokasalissa.

Revontulikappelissa järjestetään sesonkiviikoilla ulkopuolisten tahojen toimesta maksullisia konsertteja, joiden liput eivät kuulu retkiohjelmaan. Päivittäisestä retkiohjelmasta voi luonnollisesti halutessaan jättäytyä pois, kunhan asiasta sovitaan retkenjohtajien kanssa

Joensuun seurakunta