Ilmastoseminaari, sateenkaarimessu ja pohdintaa suomalaisen hengellisyyden tilasta - herättäjäjuhlien uutiset luettavissa herättäjäjuhlien sivuilta

Ihmisiä Joensuun pesäpallostadionin katsomossa herättäjäjuhlien sunnuntaiaamun messussa.

Juhlavieraita herättäjäjuhlien sunnuntaiaamun messussa.

Kuluneena viikonloppuna 1.-3.7.2022 järjestettyjen herättäjäjuhlien aikana on pidetty muun muassa ilmastoseminaari, järjestetty lohtuhierontaa Ukrainan hyväksi, pohdittu suomalaista hengellisyyttä ja pidetty sateenkaarimessu.

Uutiset näistä ja monista muista herättäjäjuhlien mielenkiintoisista tilaisuuksista löytyvät herättäjäjuhlien verkkosivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Sieltä löytyvät myös seurapuheetLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tutustu myös herättäjäjuhlien kuvagalleriaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2022-07-03 11:53:00.0