Rakkautta Joensuussa -tapahtuma hakee pareja ja ystävyksiä kertomaan tarinansa

Kuvituskuva, jossa pelkästään teksti Rakkautta Joensuussa.

Joensuun kirkossa järjestetään lokakuussa Suomi Love -tyyppinen Rakkautta Joensuussa -musiikkitapahtuma, johon etsitään muun muassa pariskuntia, ystävyksiä tai työkavereita jakamaan tarinansa musiikin voimin.

Tapahtumaan haetaan ihmisiä kertomaan läheisistään, jotka ovat olleet arjen ihmeitä, korvaamattomia tukipilareita tai yhdessä jaetun elämän kilometripylväitä. Tämä tärkeä ihminen voi olla esimerkiksi kumppani, perheenjäsen, ystävä, naapuri tai vaikka ammattilainen, jonka kanssa on jaettu jotakin merkityksellistä.

Tapahtumaan haetaan mukaan torstaihin 15.6.2023 mennessä lähettämällä sähköpostiviesti osoitteeseen perheneuvonta.joensuu@evl.fi. Osoitekenttään tulee laittaa ”Hakemus Rakkautta Joensuussa -tapahtumaan”. Viestissä on kerrottava, ketä haluaa kiittää ja minkä kappaleen haluaa kuulla siinä yhteydessä. Tapahtumaan valitaan viisi tarinansa kertovaa. Järjestäjät haastattelevat etukäteen kaikki valitut.

Tilaisuuden järjestävät Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän perheasiainneuvottelukeskus sekä Pielisensuun, Rantakylän ja Joensuun seurakunnat.

Rakkautta Joensuussa -tapahtuma Yhteisvastuun hyväksi Joensuun kirkossa su 8.10.2023 kello 18–20. Haku tapahtumaan to 15.6. mennessä.

2023-06-05 10:45:06.0