Joensuun kirkossa suruhartaus lauantaina

vaalea höyhen tummalla pohjalla, teksti Jumala olemme sanattomia, olemme järkyttyneitä. Ole lähellä meitä, ...

Joensuun kirkossa järjestetään lauantaina 10.6. klo 17 suruhartaus Joensuussa tapahtuneen neljävuotiaan lapsen kuoleman vuoksi. Suruhartauden toimittaa Joensuun seurakunnan kirkkoherra Katri Vilén.

Suruhartauden jälkeen kirkon ovet ovat auki klo 19 saakka, ja kirkossa on mahdollisuus hiljentyä, rukoilla ja sytyttää kynttilä menehtyneen muistolle. Paikalla on seurakunnan työntekijöitä.

Kirkon keskusteluapu palvelee joka päivä klo 18–24 numerossa 0400 221 180. Operaattori veloittaa puhelusta soittajan liittymäsopimuksen mukaisen hinnan. Keskusteluapuun saa yhteyden myös chatilla maanantaista perjantaihin klo 16–20 sekä nettikirjeellä. Lisätietoja kirkon keskusteluavusta osoitteessa evl.fi/kirkonkeskusteluapu.

2023-06-08 14:38:34.0