Venetsialaiset juhlistaa kesäkauden päättymistä sunnuntaina 27.8. Ilosaaressa

Kuvituskuva, jossa teksti Venetsialaiset - veden, tulen, valon ja ilon juhla. Kuvassa myös viirejä ja lyhtyjä.

Joensuun ja Pielisensuun ev.lut. seurakunnat järjestävät Venetsialaiset sunnuntaina 27.8. kello 18–21 Ilosaaressa. Tapahtumalla juhlistetaan kesäkauden päättymistä menevän musiikin, pihapelien, yhdessäolon ja piknik-tunnelman merkeissä.

Venetsialaisiin voi tuoda omia eväitä, ja paikan päällä on ostettavissa käteisellä pientä purtavaa. Musiikista vastaavat laulaja Ara Hayrabedian ja kanttori Elina Vitri-Viitaniemi, lisäksi mukana on molempien seurakuntien työntekijöitä ja vapaaehtoisia. Ilta päättyy kello 19 alkavaan messuun.

Venetsialaisilla juhlistetaan kesäkauden päättymistä nyt kolmatta kertaa. Tapahtuman säävarauksen voi varmistaa puhelimitse numerosta 050 372 8323.

Uutista korjattu 18.8. klo 12.11: poistettu virheellinen maininta, että Venetsialaisilla juhlistetaan Suomen luonnon päivää. Suomen luonnon päivä on tänä vuonna la 26.8., ei siis su 27.8., jolloin Venetsialaiset ovat.

2023-08-17 14:30:00.0