Rekrytointi: Nuorisotyönohjaajan viransijaisuus, Joensuun seurakunta

Hakuaika päättyy 3.5.2024 klo 12.

Eri värisiä tennareita lattianpinnan tasolta kuvattuna.

Tuu meille iloiseen Pohjois-Karjalaan, kauniiseen Joensuuhun nuorisotyöhön viransijaiseksi ajalle 1.8.2024–25.4.2025!

Joensuun seurakunta on virkeä kaupunkiseurakunta ja n. 30 henkilön työyhteisö. Toimimme kaupungin keskustassa ja sen lähialueilla Noljakassa ja Marjalassa.

Nuorisotyönohjaajana toimit monipuolisessa ja merkityksellisessä työssä, ammattitaitoisen ja sitoutuneen tiimin osana. Tiimissä toimii lisäksesi kolme muuta nuorisotyönohjaajaa, joista yksi johtaa tiimiä ja on lähiesihenkilösi. Lisäksi tiimiin kuuluu pappi. Pääset käyttämään ammattitaitoasi, vahvuuksiasi ja lahjojasi monipuolisesti, ja tehtäviisi kuuluu mm. rippikoulua, kerhovastuuta, kouluyhteistyötä, leirejä, nuorten toimintaa ja pelitoimintaa.

Sinulta toivomme kirkon nuorisotyönohjaajan pätevyyttä tai muuta soveltuvaa tutkintoa, hyvää yhteistyökykyä, joustavuutta, innostusta ja organisointikykyä sekä sitoutumista seurakuntatyöhön ja taitoa kohdata erilaisia seurakuntalaisia. Arvostamme kiinnostusta pelitoimintaan. Työhön kuuluu leiritoimintaa ja jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Mielekkään työn ja työympäristön lisäksi tarjoamme työntekijöillemme toimivan työterveyshuollon ja hyvät henkilöstöedut. Käytössämme ovat mm. ePassin lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut. Henkilökunnan tiloissa on tarjolla kahvia ja teetä maksutta. Joensuun seurakunnassa on käytössä moduulityöaika, joka helpottaa työn rajaamisessa ja antaa mahdollisuuden tasata ylitöitä.

Sijaisuus täytetään ajalle 1.8.2024-25.4.2025. Tehtävässä noudatetaan 4 kk koeaikaa. Viran peruspalkka on vaativuusryhmässä 502 (2676,34 e/kk + mahdollinen kokemuslisä).

Viransijaisuuteen valitun on oltava konfirmoitu evankelisluterilaisen kirkon jäsen. Hänen tulee ennen sijaisuuden aloittamista esittää rikosrekisterilain 6 §:n 2 momentin mukainen rikosrekisteriote.

Sähköiset hakemukset lähetetään Kirkkorekryn kautta tästä linkistä perjantaihin 3.5.2024 klo 12 mennessä (kirkkorekry.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessä. Haastattelut toteutetaan tiistaina 14.5.2024 iltapäivällä Joensuun seurakuntakeskuksella, Kirkkokatu 28. Haastatteluun kutsuttaville ilmoitetaan tarkempi aika erikseen sähköpostiviestillä.

Noora Kähkönen
johtava nuorisotyönohjaaja