Joensuun kirkon verkkojumalanpalvelukset jatkuvat tammikuussa

kirkon alttaritaulu ja saarnastuoli

Itä-Suomen aluehallintoviraston joulun alla antamat koronaan liittyvät rajoitukset vaikuttavat Joensuun seurakuntien toimintaan 22.1.2021 saakka.

Jumalanpalvelukset toimitetaan ilman seurakuntalaisia 22.1.2021 saakka. Jumalanpalvelusten suorat verkkolähetykset jatkuvat Joensuun kirkosta myös tammikuussa sunnuntaisin klo 10. Kaikissa kirkollisissa toimituksissa on voimassa 20 henkilön enimmäismäärä, ja tilaisuuksissa noudatetaan Siun soten maskisuositusta, turvavälejä sekä hyvää käsihygieniaa.

Koululaisten iltapäiväkerhot jatkuvat edelleen, mutta seurakuntien järjestämä muu ryhmätoiminta on tauolla 22.1.2021 saakka. Rajoitukset vaikuttavat myös kevään säännöllisen ryhmätoiminnan ohjelman julkaisuun. Ohjelma julkaistaan poikkeuksellisesti vasta tammikuun lopussa ilmestyvän Kirkkotie-lehden välissä.

Ajantasainen tieto seurakuntien toiminnasta ja tapahtumista päivitetään Joensuun seurakuntien verkkosivuille.

2020-12-28 12:08:08.0