Pääsiäissivusto hoosianna.fi on avattu

hoosianna paasiainen 2021 kansikuva UUSI rajaus.jpg

Joensuun ev.lut. seurakuntien pääsiäissivusto on avattu osoitteessa hoosianna.fi. Sivustolle on koottu seurakuntien hiljaisen viikon ja pääsiäisen tapahtumia sekä muuta pääsiäisaiheista sisältöä.

Sivuston tarkoituksena on kertoa kootusti seurakuntien pääsiäistapahtumista ja tarjota mahdollisuus valmistautua kevään riemujuhlaan niissäkin tapauksissa, joissa vallitsevan tilanteen takia ei päästä osallistumaan seurakuntien tapahtumiin paikan päällä.

Hoosianna.fi-sivuston kautta löytyvät hiljaisen viikon ahtisaarnat maanantaista keskiviikkoon. Kiirastorstaina, pitkäperjantaina ja pääsiäisenä sivustolla julkaistaan Virren äärellä -videot, jotka johdattavat katsojan päivän tunnelmiin musiikin siivin.

Lisäksi sivustolle on lisätty pääsiäisteemaisia askarteluvideoita perheen pienimmille. Myös pääsiäispolulle on mahdollista matkata videon välityksellä, vaikka yhdessä perheen kanssa.

Hoosianna.fi on Joensuun ev.lut. seurakuntien kausisivusto, joka julkaistaan joulun alla joulusisällöllä ja pääsiäisen alla pääsiäissisällöllä.

Sivusto löytyy täältä: www.hoosianna.fi.

2021-03-23 15:54:00.0