Moottoripaja

Joensuun Moottoripaja eli Joemopa on noin 14-25 -vuotiaille nuorille suunnattua ohjattua ja turvallista toimintaa. Valtakunnallisesti moottoripajatoimintaa koordinoi Lasten ja nuorten Keskus ry (ent. Nuori Kirkko), Joensuussa se on osa erityisnuorisotyötä.

Moottoripaja toimii osoitteessa Jukolankatu 20  ja on avoinna

• tiistaisin klo 16-20
  • keskiviikkoisin klo 16-20
  • torstaisin klo 16-20

Vapaaehtoiset voimavarana, yhdistys tukena

Moottoripajan toiminnoissa on erityisnuorisotyönohjaajan lisäksi mukana vapaaehtoisia pajaohjaajia. Uusille toimijoille on aina tarve, otathan reippaasti yhteyttä Mattiin, jos kiinnostuksesi heräsi.

Moottoripajan toimintaa rahoitetaan kokonaisuudessa yhteistyökumppanien tuella, lahjoituksilla ja eri tahoilta saatavalla hankerahoituksella. Tätä hallinnoimaan ja toiminnan jatkuvuuden turvaamiseksi perustettiin 4.12.2019 Joensuun Moottoripajan tuki ryLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

erityisnuorisotyönohjaaja
Joensuun seurakuntayhtymä