Nuoret

Seurakunnassa voit viettää hyviä hetkiä yhdessä ja löytää mielekästä tekemistä sekä kavereita.

Olet tervetullut nuorten iltoihin ja -messuihin, leireille, retkille, juhliin sekä muihin tapahtumiin. Tarjolla on myös isos- ja kerhonohjaajakoulutusta sekä erilaisia vapaaehtoistehtäviä.

Seuraa täältä, mitä mahdollisuuksia voisi löytyä juuri Sinulle. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan!

nuoria piirissä ulkona

Kevät 2024

Seurakunnan nuoret Instagramissa: @rantakylansrknuoretLinkki avautuu uudessa välilehdessä Seuraa erityisesti stooreja!

Nuorten tiistai

Nuorten illat ja messut Rantakylän kirkolla tiistaisin klo 17-20.

Nuorten iltojen ohjelmassa päivän teeman käsittelyä, vapaata yhdessäoloa ja iltapala.

Nuortenmessu on yhdessä tehty, kodikas ehtoollisjumalanpalvelus. Jos haluat osallistua messun valmisteluun, tule paikalle jo klo 17.  Messun jälkeen istutaan yhdessä iltapalalle.

Tammikuu

• 16.1. nuorten tiistai ja isosilta
  • 23.1. nuorten tiistai
  • 30.1. nuorten polkumessu

Helmikuu

• 6.2. nuorten tiistai
  • 13.2. nuorten tiistai
  • 20.2. nuorten tiistai ja isosilta
  • 27.2. nuorten polkumessu

Maaliskuu

• (5.3. ei iltaa, talviloma)
  • 12.3. nuorten tiistai
  • 19.3. nuorten polkumessu
  • (26.3. ei iltaa, pääsiäisviikko)

Huhtikuu

• 2.4. nuorten tiistai
  • 9.4. nuorten tiistai
  • 16.4. nuorten tiistai
  • 23.4. nuorten polkumessu
  • 30.4. nuorten tiistai

Toukokuu

• 8.5. nuorten keskiviikko ja isosilta
  • 14 .5. nuorten tiistai
  • 21.5. nuorten tiistai
  • 28.5. nuorten polkumessu

Seurakunta kouluilla

Seurakunnan nuorisotyön väki päivystää Rantakylän Normaalikoululla keskiviikkoisin klo 12.00-12.45 ja torstaisin Pataluodon koululla torstaisin klo 11.30-12.30.

Leiri- ja retkimaksuista

Isosleirit ja viikkotoiminta ovat osallistujille maksuttomia. Retkimaksuista on mahdollisuus pyytää perheen taloudelliseen tilanteeseen nähden maksuvapautusta tai alennusta. Ole tällöin ajoissa yhteydessä kyseisestä toiminnasta vastaavaan työntekijään, katsomme yhdessä mitä voimme tehdä.

Olemme sinua varten. Ota yhteyttä, kun siltä tuntuu!

nuorisotyönohjaaja
pappi