Isoset

Isos- ja kerhonohjaajakoulutus

Sinua, joka olet käynyt rippikoulun, kutsutaan mukaan seurakunnan isostoimintaan.

Isos- ja kerhonohjaajakoulutuksen käytyäsi voit toimia isosena ripareilla ja lasten leireillä. Kerhonohjaajan tai isosen hommiin voit hakea jo seuraavan kesän ripareille ja lasten kesäkerhoon. Isoskoulutuksesta ja siitä saatavasta todistuksesta voi olla sinulle monenlaista hyötyä - esimerkiksi kesätöitä hakiessasi.

Nuoret seisovat piirissä kentällä
Rantakylän seurakunnan isoskoulutus keväällä 2024

Isostoimintamme sisältää viikonloppuleirejä, isosiltoja sekä käytännön harjoittelua erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Osallistumalla aktiivisesti koulutuksiin ja seurakunnan toimintaan kehität osaamistasi ja kasvat luontevasti isoseksi ja isosena. Minkä tahansa luterilaisen kirkon seurakunnan rippikoulun käynyt voi tulla koulutukseemme.

Tule mukaan isostoimintaan

• talven isos- ja kerhonohjaajakoulutus aloitettiin elokuussa
  • kevään isosleirit pidetään 26.-28.11. ja 19.-21.4. Vaiviossa
  • kevään muut tapaamiset, ks. kuva