Vaara-Karjalan seurakunta

Koululaiset ja nuoret seurakunnassa

Vaara-Karjalan seurakunta tahtoo olla elävä, iloinen ja aidosti läsnäoleva seurakunta. Kouluikäisten ja nuorten kohdalla se tarkoittaa sitä, että lapset ja nuoret ovat tärkeä elämänmakuinen osa seurakuntaa. Vaara-Karjalassa tahdotaan myös kuulla lasten ja nuorten ääntä ja heille annetaan mahdollisuuksia vaikuttaa toimintaan, jossa ovat mukana.

Kouluikäisten kerhot kokoontuvat eri toimipisteissä sen mukaan minkä verran on kerhoille vapaaehtoisia nuoria ohjaajia. Nuorisotyötä järjestetään nuorten omia toiveita kuunnellen eri vaaroilla.

Tervetuloa mukaan toimintaan! Ja kertomaan myös rohkeasti omia ajatuksiasi siitä, mitä kouluikäisille ja lapsille voisi olla tarjolla Vaara-Karjalan seurakunnassa!

koulu-ikäiset

nuoret

rippikoulu

isoset